Güncel Haberler :
Home » , , , , , , , » Açık Öğretim Ortaokulu Diploması

Açık Öğretim Ortaokulu Diploması

Penulis : Unknown on 29 Eylül 2013 Pazar | 13:25

Diploma
2010-2011 yılı 3. dönem (20/06/2011) öncesinde mezun olup diplomaları basılan öğrencilerden diplomasını almayanların diplomaları Açık Öğretim Ortaokulu Müdürlüğünde muhafaza edilmektedir. Öğrenci diplomasını dilekçe ile gönderilmesini istediği Halk Eğitim Merkezi ya da Mesleki Eğitim Merkez Müdürlüğünü  belirterek AÖO Müdürlüğünden istemelidirler. Diplomaları gönderilmesini istedikleri HEM ve MEM'lere gönderilecektir. Diploma, öğrencinin kendisine veya noter vekâletiyle tayin ettiği herhangi bir kişiye verilebilir.

  
DİPLOMA İSTEK DİLEKÇESİ



                                                                                                                     …../…../……

……………………………………………………..    MÜDÜRLÜĞÜNE
                   ……………………



Açık Öğretim Ortaokulu ……………………… numaralı mezun öğrencisiyim.Diplomamı süresinde alamadım. Diplomamın ………………………………………………………………… Müdürlüğüne gönderilmesini arz ederim.        





Adres: …………………………..Adı-Soyadı
…………………………………..
………………………………….     İmza
……………

Tel: ………………………….

(Alan kodunuzla birlikte yazınız.)


ÖĞRENCİNİN:

T.C. Kimlik No: ………………………
Adı ve Soyadı: ..……………………..
Baba Adı: ………………………
Anne Adı: ………………………
Doğum Tarihi: ………………………
Doğum Yeri: ………………………










Share this article :

+ yorum + 2 yorum

Yorum Gönder